FAQ
როგორ შევიძინო პროდუქტი?
შეარჩიეთ სასურველი პროდუქტი და დაამატეთ კალათაში. გააფორმეთ შეკვეთა ან გამოაგზავნეთ მოთხოვნა "ერთი დაჭერით შეკვეთა" ფუნქციის საშუალებით.
ნაღდი ანგარიშსწორება შესაძლებელია?
ნაღდი ანგარიშსწორება არ არის შესაძლებელი მიწოდების დროს.თუმცა, თუ თქვენ თავად მონიშნავთ შეკვეთის სასურველი ფილიალიდან გატანას, ჩვენს მაღაზიაში შეძლებთ ნაღდი ანგარიშსწორებით გადახდას.
რამდენ დღეში ხდება მიწოდება?
თბილისსა და ბათუმში მიწოდება ხორციელდება, შეკვეთიდან 1-2 სამუშაო დღეში. ხოლო, რეგიონებში 3-7 სამუშაო დღემდე.
რა ღირს მიწოდების სერვისით სარგებლობა?
თუ თქვენი შეკვეთა აღემატება 100 ლარს, მიწოდება თბილისსა და ბათუმში არის უფასო. ხოლო,100 ლარამდე შენაძენს, ემატება ტრანსპორტირების საფასური 10 ლარი.
რეგიონებში მიწოდების საფასური დამოკიდებულია ნივთის წონაზე და კონკრეტულ მისამართზე.
სად ვნახო სერვის ცენტრზე ინფორმაცია?
გარანტიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად დააჭირეთ ბმულს.
სად მდებარეობს კონტაქტ ჰოუმის ფილიალები და რომელ საათამდე მუშაობთ?
კონტაქტ ჰოუმის ფილიალების და ასევე სამუშაო საათების ჩამონათვალი შეგიძლიათ იხილოთ ბმულზე.
შესაძლებელია ონლაინ განვადების გაფორმება?
ონლაინ ნივთის შეძენისას შეგიძლიათ ისარგებლოთ ბანკის განვადებით. ამ ეტაპზე გვაქვს: საქართველოს, თიბისის განვადება და ასევე, საქართველოს ბანკის ნაწილ-ნაწილ გადახდა.
შესაძლებელია ონლაინ შიდა განვადებით სარგებლობა?
ამ ეტაპზე ონლაინ შიდა განვადება შესაძლებელი არ არის.
როგორ გავაკეთო შიდა განვადება?
შიდა განვადების გაკეთება შესაძლებელია ჩვენს ფილიალებში. ამისათვის დაგჭირდებათ მხოლოდ ID ბარათი. დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ბმულზე.